Elon Musk, Düşen Kar ve Gelirler Sonrası Trump Yönetimindeki Görevlerini Azaltıyor
Tesla CEO'su Elon Musk, şirketinin kar ve gelirlerindeki düşüşün ardından Donald Trump yönetimindeki görevlerini azaltacağını açıkladı. Musk, Hükümet Verimliliği Departmanı'nda (DOGE) daha az zaman geçirecek.
Tesla’nın sahibi Elon Musk, bu yılın ilk 3 ayında şirketinin kar ve gelirlerindeki düşüş nedeniyle Donald Trump yönetimindeki görevlerini azaltacağını söyledi. 2025 yılının ilk çeyreğinde, şirketin otomobil gelirlerinde yüzde 20, kar gelirlerinde ise yüzde 70 düşüş yaşandı. Musk’ın Beyaz Saray’da siyasi bir figür olarak görev almasının ardından satışlar düştü ve elektrikli araç üreticisi çeşitli tepkilere maruz kaldı. Trump’ın yeniden seçilmesi döneminde yürüttüğü seçim kampanyalarına milyarlarca dolar katkı yapan Tesla CEO'su Elon Musk, Hükümet Verimliliği Departmanı'nda (DOGE) mayıs ayından itibaren daha az vakit geçireceğini belirtti. Musk, "Başkan benden bunu yapmamı istediği sürece, haftada bir veya iki gün hükümet meselelerine zaman ayırmaya devam edeceğim" dedi. Trump’ın, Joe Biden’a karşı yürüttüğü seçim kampanyasında Musk, Trump'ın yeniden başkan seçilmesiyle Hükümet Verimliliği Departmanı'nın (DOGE) başına getirilmişti.
İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler
Sağlık
Kanser Hastalarına Müjde: 5 Akıllı İlaç SGK Kapsamında!
Dünya
İran Nükleerinde 'Kedi-Fare' Oyunu: Kayıp Uranyumun İzinde
Asayiş
Diyarbakır'da Yağma Hükümlüsü Baza Altında Yakalandı
Gündem
Bakan Ersoy'dan Kurban Bayramı Tatili Açıklaması: 9 Gün Olacak Mı?
Dünya
Trump'tan Şok İddia: Güney Afrika'da 'Beyaz Soykırımı'!
Gündem
Yorumlar (0)
Yorum Yap