Bakan Yerlikaya, bu kişilerin sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları üzerinden uyuşturucu sattıklarının ve uyuşturucu ticaretini organize bir şekilde yürüttüklerinin tespit edildiğini aktardı.
Operasyonun hazırlıkları 3 ay sürdü. Bu süre zarfında Tekirdağ'ın adeta röntgeni çekildi. Saha çalışmaları ve analizler titizlikle gerçekleştirildi. Şüpheliler teknik ve fiziki takiple izlendi ve suçlara dair tüm faaliyetler delillendirildi.
Tekirdağ, Çerkezköy ve Çorlu Cumhuriyet Başsavcılıkları ile Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı analiz ve takip timleri dahil; 13 jandarma motorlu asayiş timi, 7 komando timi, 2 Özel Eğitimli Narkotik Köpeği, 320 jandarma personelinin katılımıyla Süleymanpaşa, Çerkezköy, Çorlu, Ergene, Hayrabolu ve Malkara’da operasyonlar gerçekleştirildi.
Bakan Yerlikaya, 'Uyuşturucu, insanlığın en büyük düşmanıdır. Gençlerimizin hayatını çalmaya cüret eden o zehir tacirleriyle ülkemiz ve insanlık adına mücadele etmeye devam edeceğiz' dedi ve operasyonda görev alanları tebrik etti.
Özetle
- Tekirdağ'da 'Narkokapan-Tekirdağ' operasyonu düzenlendi.
- Operasyonda 65 uyuşturucu satıcısı yakalandı.
- Satıcıların sosyal medya üzerinden uyuşturucu ticareti yaptığı tespit edildi.
- Operasyon hazırlıkları 3 ay sürdü.
- İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya operasyonda görev alanları tebrik etti.
Yorumlar (0)
Yorum Yap